کد خبر: ۸۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
لامرد - فرمانده سپاه لامرد گفت:‌ ۷۰۰ بسته از مواد مورد نیاز بین خانواده های محاصره شده در سیل اخیر توزیع شد.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ محمود جعفری ، اظهار داشت: از ابتدای سیل ۱۴۲.۵ میلیمتری اخیر در شهرستان لامرد کلیه نیروها به صورت آماده باش درامدند.

وی افزود: چهار گردان بیت المقدس، امام حسین و امام علی در مرکز شهرستان و یک گردان بیت المقدس در بخش چاهورز را فراخوان زدیم.

فرمانده سپاه لامرد افزود: کلیه خودروهای تاکتیکی را در اختیار گرفتیم و دهستان ترمان که دسترسی به آن آسان بود کمک رسانی کردیم.

توزیع ۷۰۰ بسته مواد غذایی در میان خانواده های محاصره شده در سیل

جعفری با اشاره به بازدیدی که از مناطق سیل زده داشته اند تصریح کرد: به اتفاق اعضای شورای تأمین و دیگر مسؤلین محلی در مکان‌هایی که آبگرفتگی و راه بندان بود حضور یافته و مورد بازدید میدانی قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از هلال احمر و کمیته امداد در امر امداد و کمک رسانی اظهار داشت‌: بسته‌های غذایی گرم توسط نیروهای جهادی در بین خانواده‌های مستمند و آسیب دیده از سیل توزیع شد.

فرمانده سپاه لامرد تصریح کرد: تعداد ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش حدوداً ۳میلیاردو پانصد میلیون ریال با همکاری سپاه فجر فارس در بین خانواده‌های محاصره در سیل، در روستاهای کرزا در بخش مرکزی، زین الدین در بخش اشکنان، نعمه در بخش چاه ورز و روستاهای عشایرنشین بخش علامرودشت توزیع شد.

وی افزود: ۱۰ گروه جهادی برای توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند و گرفتار از سیل کمک رسانی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: مرمت و تنظیم کوچه‌ها در بعضی مناطق که توسط دستگاه‌های راه سازی امکان پذیر نبود با بیل و فرغون توسط نیروهای جهادی تنظیف شد.

جعفری افزود: ۸۰ خانوار در بخش چاهورز که دچار ابگرفتگی شدید شده بودند اسکان داده شدند و چند وعده غذای گرم نیز توزیع شد.

فرمانده سپاه لامرد افزود: تمامی خانواده‌ها که اسکان موقت بودند ۲۴ ساعت پس از سیل به منازل خود برگشتند زیرا ۱۰ گروه جهادی ۱۵ منزل مسکونی را تنظیف و شستشو دادند.

وی در پایان این اطمینان را به همه مردم سیل زده داد که بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده و هست.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار