کد خبر: ۸۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
خرم‌آباد- مدیرکل حوزه هنری لرستان گفت: سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» نماد بارز بصیرت، اخلاص، مردم داری و ولایتمداری بود.

به گزارش آرانیوز:، سامان سپهوند در حاشیه رویداد پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال «عقیق سلیمان» که در خرم آباد برگزار شد؛ با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری با معرفی بیشتر ابعاد شخصیتی و مجاهدت‌های سردار سلیمانی گفت: سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» نماد بارز بصیرت، اخلاص، مردم داری و ولایتمداری بود.

وی تصریح کرد: تلاش شده تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی بتوانیم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشان دادن رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهید سلیمانی گام برداریم.

مدیرکل حوزه هنری لرستان بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از اهداف برگزاری این رویداد برشمرد و ابعاد شخصیتی و زندگینامه شهید سلیمانی، شهید سلیمانی الگوی کودکان و نوجوانان ایران، سردار شجاع ایران اسلامی و عشق و علاقه مردم به شهید سلیمانی را از موضوعات این رویداد ذکر کرد.

سپهوند با اشاره به اینکه ۱۰ گروه از جوانان و نوجوانان سراسر استان در در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال شرکت کردند، افزود: این استقبال نشان از توانمندی و استعداد بالای جوانان لرستانی در عرصه هنر دیجیتال است.

وی با اشاره به گروه سنی جوان و نوجوان شرکت کنندگان در این رویداد تصریح کرد: خوشبختانه علاقه و استعدادهای خوبی در رشته‌های انیمیشن و تصویرسازی در استان وجود دارد که برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند در زمینه شناسایی و پرورش این استعدادها مؤثر واقع شود.

مدیرکل حوزه هنری لرستان همچنین پویانمایی ۳ بعدی و ۲ بعدی، موشن گرافیک، موشن کمیک، نقاشی و تصویرسازی دیجیتال را از بخش‌های در نظر گرفته شده این رویداد هنری اعلام کرد.

سپهوند خاطرنشان کرد: در برگزاری این برنامه سازمان فضای مجازی بسیج استان لرستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری خرم آباد مشارکت و همکاری داشتند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار