کد خبر: ۷۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: خون شهید سلیمانی موجب بیداری و تقویت جبهه مقاومت شده است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام یوسف احمدی  اظهار کرد: سراسر زندگی شهید سلیمانی جهاد در راه خدا، پیروی از دستورات ولایت و خدمت به مردم بود و هیچگاه در برابر دشمن و استکبار جهانی سر خم نکرد و خداوند پاداش مجاهدت‌های این سردار بزرگ اسلام را با شهادت داد.

وی افزود: شهید سلیمانی در زمان هشت سال جنگ تحمیلی بارها در میدان نبرد و مبارزه مجروح شد اما این مجروحیت سبب ترک جبهه نبرد نشد و پس از پایان جنگ تحمیلی نیز در عرصه مختلف مانند بازسازی عتبات عالیات و تأمین امنیت و مبارزه با اشرار در جنوب شرق کشور و در صحنه مقاومت اسلامی در افغانستان، لبنان، عراق و سوریه حضور فعال داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی به دنبال اجرای نقشه‌های شوم خود برای صدمه به این انقلاب بوده‌اند، تصریح کرد: زمانی بلوک شرق و غرب برای نابودی انقلاب اسلامی از صدام و رژیم بعث عراق حمایت کردند و در ادامه راه نیز فتنه‌های گوناگونی را شکل دادند اما به برکت تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی از تمام این حوادث عبور کرده و با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

احمدی خاطر نشان کرد: دستیابی جمهوری اسلامی ایران به فناوری موشکی و پهپادی و همراه با تلاش‌های مجاهدانی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز زمینه ساز قدرت بازدارندگی و اقتدار ملی شده و تهدیدات دشمنان امروز پوشالی و تبلیغاتی است.

وی ادامه داد: در جریان جنگ سوریه سردار سلیمانی سفری به روسیه داشته و در هنگام اذان ظهر در کاخ کرملین با همراهان اقامه نماز می‌کنند درست درجایی که دشمنان زمانی برای انقلاب اسلامی نقشه می‌کشیدند و این موضوع بیانگر قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی در جهان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: سردار سلیمانی در برابر دوستان مهربان و خوش رفتار اما در برابر دشمنان خشمگین بودند و این رفتار حاج قاسم مصداق آیه «أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» بود و قرارگاه این شهید بزرگوار به مامنی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

احمدی اضافه کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی هرگز موجب فراموشی یاد و خاطره این شهید از قلب‌های مردم ایران و منطقه نخواهد شد و مشاهده می‌کنید که در سالگرد شهادت حاج قاسم و ابو مهدی المهندس مراسم‌های پرشوری در ایران و کشورهای منطقه برپا شده و مکتب شهید سلیمانی سبب رویش سلیمانی‌های بیشتری شده است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبیین مکتب شهید سلیمانی در جامعه، گفت: افراد زیادی در ۲ سال گذشته سعی کردند که مکتب شهید سلیمانی را تحریف کنند و این موضوع بیانگر ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی حاج قاسم بوده و نیازمند یک جریان تبلیغ و عملیات رسانه‌ای است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار