کد خبر: ۷۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
کرمانشاه- به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی زنگ مقاومت در مدارس کرمانشاه نواخته شد.

به گزارش آرانیوز:پیش از ظهر امروز دوشنبه همزمان با دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی زنگ جهانی مقاومت نواخته شد.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۴۲ سال گذشته انقلاب اسلامی تا به امروز که وارد گام دوم انقلاب شده است تحولات عظیمی را برای خود رقم زده است که تنها از طریق توجه به ارزش‌ها، حفظ ارزش‌ها، توجه به خون شهدا و ایثارگری مردم طی ۴۲ به دست آمده است.

وی افزود: در تمام این سال‌ها فرماندهی و برنامه ریزی دقیق و منسجم برای حفظ این مرز و بوم و تأمین امنیت مردم به دست سرداری بود که در کمال آرامش، خوش رویی، اخلاص و گشاده‌رویی شجاعانه تلاش می‌کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان ویژگی‌های برجسته شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توان به تدبیر، درایت، اقتدار و شجاعت‌های خالصانه او اشاره کرد که امروز به یک الگوی کم نظیر برای نسل جوان و نوجوان تبدیل شده است.

یزدان پناه ادامه داد: کسانی که در راه خدا کشته شوند نه مرده‌اند بلکه آنها زنده هستند همانطور که امروز می‌توان شاهد محبوبیت بیش از پیش شهید حاج قاسم سلیمانی بود و مکتب سلیمانی فرزندانی را تربیت کرده است که در آینده صدها حاج قاسم سلیمانی را به جامعه تحویل می‌دهد.

وی با تاکید بر الگو قرار گرفتن شهید حاج قاسم سلیمانی برای ترویج ایثار، از خودگذشتگی و ترویج فرهنگ شهادت، گفت: اگر شهید سلیمانی نبود داعش به خاک کشور تجاوز می‌کرد و آسایش و امنیت از مردم سلب می‌شد اما این سردار نه تنها برای مردم ایران بلکه برای تمام مردم منطقه معنی برای امنیت و آرامش خاطر بود که به معنای واقعی کلمه ولایتمداری و ولایت پذیری را نشان داد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار