کد خبر: ۷۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
قم - استاندار قم گفت: خون سردار سلیمانی چنان ثمری داشت که دشمنان را در ترس و ذلت فرو برده است.

به گزارش آرانیوز:سیدمحمدتقی شاهچراغی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: این روزها سالگرد شهادت مردی است که به واسطه وجود او در زمان حیاتش جوانان بسیاری با مکتب اهل بیت (ع) آشنا شدند و انسان‌های فراوانی به سوی خدا روانه شدند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم برای رضای خدا هیچگاه نیاسود و برای اجابت فرمان ولی خدا جان خود را تقدیم کرد، افزود: شهادت سرداری است که به واسطه اخلاصش مردم از کوچک و بزرگ، زن و مرد و مسلمان و غیرمسلمان برای از دست دادنش اشک ریختند.

شاهچراغی با تأکید بر اینکه شهید قاسم سلیمانی بعد از شهادت، بیش از حیاتش دشمن را به ذلت کشانده است، گفت: در گوشه گوشه این عالم خاکی نه تنها در کشورهای مسلمان و جبهه مقاومت، بلکه در آمریکا، اروپا، آفریقا و جنوب شرقی آسیا هر انسان آزاده ای به نام او افتخار می‌کند.

وی ابراز کرد: یکی از برکات خون حاج قاسم حضور مردم در صحنه انتخابات بود که منجر به انتخاب دولتی انقلابی شد و حتماً شهادت حاج قاسم در این حضور قابل و شایسته اثرگذار بود.

استاندار قم تصریح کرد: امروز انتظار حاج قاسم از ما مسئولان خدمتگزاری بی منت و انتظار او از مردم پای نظام اسلامی و ولی امر ایستادن است همانطور که در طول این سال‌ها این اتفاق افتاده است.

وی مانند شهید سلیمانی سربازی ولی فقیه را وظیفه همه مسئولان دانست و افزود: ما آمدیم تا پیمان ببندیم که پای راه و رسم شهید سلیمانی و همرزمانش که خدمت به اسلام و انقلاب و خدمت به مردم و سربازی مقام معظم رهبری است، ایستاده‌ایم.

شاهچراغی گفت: امروز شاهد هستیم که بعد از گذشت دو سال از شهادت سردار سلیمانی مردم و نمایندگان بیش از ۴۰ کشور بر سر مزار حاج قاسم جمع شدند و این چیزی جز عنایت حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت (ع) به سردار سلیمانی نیست.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار