کد خبر: ۷۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
قزوین - جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: خوشبختانه طی سه روز گذشته هیچ‌گونه مورد فوتی در استان قزوین بر اثر کرونا گزارش نشده است.

به گزارش آرانیوز:منوچهر حبیبی صبح دوشنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین با بیان اینکه در سه روز گذشته هیچ‌گونه مورد فوتی در استان قزوین بر اثر کرونا گزارش نشده است اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و همچنین نمونه ارسالی به تهران تاکنون سویه قطعی امیکرون در استان مشاهده نشده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که پایین‌ترین آمار از ابتدای شروع کرونا در استان محسوب می‌شود.

حبیبی افزود: چهار شهرستان استان در وضعیت آبی و شهرستان‌های قزوین و تاکستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: ۹۴ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان حداقل یک دوز و ۸۳ درصد نیز هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند اما میزان دریافت دوز سوم حدود ۱۰ درصد است.

وی افزود: در تمام پایگاه‌های تزریق واکسن، انواع واکسن‌های داخلی و خارجی و متنوع موجود است و متقاضیان به اختیار خود می‌توانند نوع واکسن را انتخاب کنند و هیچ‌گونه کمبود و محدودیتی نیز در این خصوص وجود ندارد.

حبیبی با اشاره به توصیه متخصصین در خصوص تزریق دوز سوم واکسن تأکید کرد: هم استانی‌های عزیز قزوین در خصوص تزریق دوز سوم واکسن اقدام و همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار