کد خبر: ۷۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
اردستان - امام جمعه اردستان گفت‌: راه و رسم شهید سلیمانی برای مسئولان الگو باشد و ویژگی‌های این شهید بزرگوار را بشناسند.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام حسن دهشیری  اظهار داشت: طبق تعبیر رهبر معظم انقلاب، راه و رسم سردار سلیمانی باید به صورت یک مکتب در بیاید و از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه اصول مکتب شهید سلیمانی باید شناخته شود، افزود: یکی از راه و رسم‌هایی که سردار در مسیر مبارزه دنبال می‌کرد، صبر و استقامت بود، ایشان چه در دوران جنگ تحمیلی و چه بعد از آن، هیچ‌گاه صبر خود را از دست ندادند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در هر زمانی، شب و روز در میدان‌ها حاضر بود و احساس خستگی نمی‌کرد اما همواره احساس دلتنگی برای دوستان شهیدش داشت.

دلدادگی به مکتب ولایت از ویژگی‌های شهید سلیمانی است

حجت الاسلام دهشیری دلدادگی به مکتب ولایت را از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: سردار دل‌ها به امام و مقام رهبری عشق می‌ورزید و توصیه می‌کرد اگر عاقبت بخیری می‌خواهید پیرو سخنان رهبری باشید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی جمع مردم را در نظر داشت و برای آنها تلاش می‌کرد، تاکید کرد: اکنون نیز در دومین سالگرد شهادت وی، مردم از هر قوم و گروهی، شیعه و سنی و از تمام کشورهای اسلامی عزاداری می‌کنند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: ایشان برای امت و ملت، آینده‌ای روشن را پیش بینی می‌کرد که این امر از انتظار واقعی نشأت می‌گرفت.

دهشیری ادامه داد: راه و رسم شهید سلیمانی باید برای مسئولان الگو باشد و ویژگی‌های این شهید بزرگوار را بشناسند و دنبال کنند تا بدین وسیله در نزد مردمنیز محترم باشند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار