کد خبر: ۷۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران قوای مسلح ایران را دارای اقتدار حرفه ای و معنوی دانست و گفت: آرامش و آسایش امروز به برکت نیروهای مسلح قوی است.

به گزارش آرانیوز:آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضائی مازندران با اشاره به اینکه برای مسئولیت و پست‌ها هزینه و شهدای زیادی تقدیم شده است، افزود: حماسه‌ها و مظلومیت‌هایی در تاریخ روا داشته شده است و مسئولان میراث دار حجم عظیمی از تلاش‌ها، جهادها و شهادت‌ها هستند.

وی با اظهار اینکه پیشگیری بهتر از درمان و برخورد است، از قضاوت به عنوان هرس کردن یاد کرد و گفت: هرس کردن بهترین کار برای رشد و نمو است و دستگاه قضائی باید جامعه را هرس کند.

وی با عنوان اینکه قوای مسلح از اهمیت بسیار بالایی برخورد هستند، گفت: اگر دارای آسودگی و آرامش هستیم به برکت نیروهای مسلح است و اگر آمریکا جرأت چپ نگاه کردن را ندارد به برکت اقتدار نیروهای مسلح است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: خلأ ما در تاریخ خلاء قوای مسلح بود، از این رو باید قدر قوای مسلح را دانست زیرا بسیار ارزشمند و دارای اقتدار حرفه‌ای و معنوی و ایمانی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام پورخاقان رئیس سابق سازمان قضائی نیروهای مسلح استان، انتصاب وی را به عنوان رئیس سازمان قضائی کشور تبریک گفت.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار