کد خبر: ۷۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
نکا- استاندار مازندران با بیان اینکه شایستگی گزینی مدیران در دستور کار است، گفت: تا پایان سال جابجایی مدیران در استان نهایی می شود.

به گزارش آرانیوز:سید محمود حسینی پور در حاشیه نمازجمعه نکا در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه انتخابات مدیران باید براساس مکانیزم حرفه‌ای صورت گیرد، گفت: اگر انتخاب مدیران صرفاً براساس فعالیت افرادی باشد که با جریان اصولگرا آشنایی دارند و یا در ستادهای انتخاباتی تلاش کردند سبب می‌شود که طی چهار سال آینده پاسخگوی برخی ناکامی‌ها باشیم.

وی اظهار داشت: بحث ما توجه به شایسته سالاری بین نیروهای انقلابی است و شرایطی را ایجاد کردم تا در قالب مکانیزم مشخصی و رعایت شایسته سالاری، افراد و مدیران را بین کسانی که شعارهای دولت و ارزش‌ها را پذیرش کردند، انتخاب کنیم.

وی گفت: تلاش می‌کنیم از بین نیروهای انقلابی، بهترین‌ها را انتخاب کنیم و باید فکر آن باشیم کسانی مسئولیت‌ها را تصدی تا برای مشکلات مردم تلاش کنند.

حسینی پور با بیان اینکه از هفته آینده انتصاب مدیران آغاز می‌شود، از مردم خواست تا حوصله کنند و گفت: تا پایان تمامی فرایندهای جابجایی پایان می‌یابد.

به گزارش مهر، در تازه‌ترین انتصاب، رضا علیخانی کشک به عنوان معاون جدید عمرانی مازندران معرفی و حکم خود را از معاون وزیر کشور دریافت کرد و هفته آینده کار خود را در مازندران آغاز می‌کند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار