کد خبر: ۷۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
الشتر- خانواده شهید «نعمت الله شکیبایی صبوری» که به تازگی شناسایی شده، با حضور در شهرستان سلسله با این شهید دیدار کردند.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ عبدالرحمان فرج الهی فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: پیکر مطهر شهید «نعمت شکیبایی صنوبری» که در تپه شهدای گمنام «بابا داوود» شهر الشتر دفن شده بود با انجام آزمایش «دی ان ای» پس از ۳۸ سال شناسایی شد.

مراسم استقبال از خانواده شهید «شکیبایی» در الشتر برگزار شد

وی افزود: ستوان دوم وظیفه ارتش شهید «نعمت شکیبایی صنوبری» در اردیبهشت سال ۶۲ در منطقه عملیاتی غرب کارون مفقودالاثر شده بود که پس از ۲۸ سال پیکر مطهر این شهید تفحص و در سال ۹۰ به عنوان شهید گمنام در شهرستان سلسله استان لرستان دفن شد.

فروزان نظری، سرپرست بنیاد شهید شهرستان سلسله نیز در این رابطه اظهار داشت: مراسم استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده امروز شنبه یازدهم دی ماه برگزار شد.

وی گفت: مراسم استقبال در سالن ورزشی شهید «ارکیا» الشتر برگزار و سپس خانواده این شهید گرانقدر تا تپه شهدای گمنام که محل دفن شهید «شکیبایی صبوری» است همراهی شدند.

مراسم استقبال از خانواده شهید «شکیبایی» در الشتر برگزار شد

بنا بر این گزارش، شهید گمنام «نعمت شکیبایی صنوبری» متولد روستای «صنوبر» تربت حیدریه است، پدر و مادر شهید والا مقام فوت شده اند و دیگر خانواده این شهید والا مقام برای دیدار با او به شهرستان سلسله آمدند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار