کد خبر: ۷۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
سمنان- سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان گفت: تاکنون ۲۸ هزار نفر در سامانه طرح جهش تولید مسکن استان، ثبت نام کردند.

به گزارش آرانیوز:محمد حمیدی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان درباره آخرین وضعیت مسکن استان، تاکید کرد: تاکنون ۲۸ هزار نفر در استان سمنان در سامانه طرح جهش تولید مسکن، ثبت نام کردند که از این تعداد بالغ بر هشت هزار و ۸۰۰ نفر پالایش شده و دارای فرم سبز هستند.

وی با بیان اینکه ۴۰۶ هکتار اراضی برای این متقاضیان در کل استان در نظر گرفته شده که از این مقدار، ۲۸۰ هکتار از طریق الحاق به محدوده و مابقی در داخل حریم شهرها تأمین شده است، افزود: آغاز فرآیند آماده سازی سایت‌هایی که برای اجرای طرح جهش تولید مسکن جانمایی شدند، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه دفاتر پیشخوان در سطح استان برای تسهیل در امور ثبت نامی متقاضیان واجد شرایط که پیامک تکمیل مراحل ثبت نام را دریافت کردند، آماده خدمت رسانی هستند، گفت: ما تلاش خود را برای اینکه هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی طرح جهش تولید مسکن آغاز شود، به کار خواهیم گرفت.

حمیدی گفت: متقاضیان طرح جهش تولید مسکن که دارای فرم سبز بوده و پیامک تکمیل ثبت نام را دریافت کردند، نسبت به پیگیری و تسریع در ارائه مدارک و مستندات خود در راستای تکمیل ثبت نام، اقدام کنند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار