کد خبر: ۷۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
زنجان- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با گرامیداشت سالروز یوم الله نهم دی با صدور طی بیانیه ای تاکید کرد:۹ دی عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته کرد.

به گزارش آرانیوز:عمل بهنگام، تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری مهمترین ویژگی نهم دی ماه بوده و این ویژگی به حدی بزرگ است که از نگاه رسانه‌های دوست و دشمن پنهان نماند.

این بیانیه افزوده است: روزی که حماسه‌ای درخشان از غیرت دینی و حب ائمه اطهار (ع) در آن تجلی یافت و عاشورائیان سراسر کشور، در اقدامی خودجوش به خیابان‌ها آمدند تا بساط فتنه گران و حرمت شکنان ساحت مقدس عاشورای حسینی را برچینند. عظمت حضور مردم در این روز بیاد ماندنی نشان‌های دیگر از بصیرت ملت بزرگ ایران بود که دشمنان نظام مقدس اسلامی را مأیوس ساخت و چشم فتنه را برای همیشه کور ساخت. از این رو حماسه ماندگار نهم دی فصلی درخشان برای ملت مسلمان غیور ایران شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه این بیانیه آورده است: نهم دی روزی است که همگان به این درک، فهم و حقیقت عظیم رسیدند، اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی‌افتد و حضور درخشان ملت مسلمان و همیشه در صحنه استان زنجان همگام با امت ایران اسلامی، نشانه اعتقاد راسخ آنان به ولی امر مسلمین و ارزشهای والای انقلابی مردم این سامان است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار