کد خبر: ۷۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
ساوه - فرمانده سپاه ساوه گفت: همزمان با دهه بصیرت ۱۵۰ عنوان‌برنامه با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در ساوه برگزارمی شود.

به گزارش آرانیوز:حجت اله دستجانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت ۹ دی گفت: همزمان با تقارن دهه بصیرت، شهادت حضرت فاطمه (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سه برنامه با محوریت مقاومت و دهه بصیرت مصوب شد. در این مصوبه دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند به مناسبت دهه بصیرت جلسه‌ای با پرسنل خود با هدف بازشناسی فتنه و با رویکرد بصیرت افزایی برگزار کنند و هر اداره به مقتضیات خود در راستای بزرگداشت شهدا از خانواده شهدای نهاد مربوطه سرکشی داشته باشند.

وی ادامه داد: هدفگذاری کرده ایم که هر دستگاه اجرایی به نیابت سردار سلیمانی یک اقدام مؤثر برای رفع مشکلات اقتصادی مردم انجام بدهد.

فرمانده سپاه ساوه افزود: برنامه‌های بسیج به مناسبت دهه بصیرت نیز با مشارکت اقشار مردم و حوزه‌های مقاومت ناحیه سپاه ساوه قریب به ۱۵۰ عنوان برنامه با موضوعات، بصیرتی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، تکریم خانواده شهدا، کتاب‌خوانی و تولید محتوا در فضای مجازی، تولید فیلم سینمایی، تبیین مکتب شهید سلیمانی، راه اندازی پویش من و سردار سلیمانی، افتتاح مسکن محرومین و توزیع ۲۰۰ بسته کمک مومنانه و یادواره شهدا برگزار می‌شود.

دستجانی بیان کرد: ستاد مردمی بزرگداشت سردار سلیمانی نیز که به ریاست امام جمعه شکل گرفته است و در این ستاد مقرر شد هیأت‌های مذهبی و مساجد هر کدام به مدت ۱۰ شب با برنامه ریزی منسجم به تبیین مکتب شهید سلیمانی و بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی بپردازند.

فرمانده ناحیه سپاه ساوه تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال ایجاد تفرقه بین امت و امام بودند و هستند که با هوشیاری رهبر و پشتوانه مردم توطئه دشمنان تاکنون خنثی شده است. وی عنوان کرد: امروز ترفند و رویکرد دشمن علیه انقلاب با تحریم‌های هوشمندانه و فشارهای اقتصادی تغییر کرده است. نوع مواجهه کنونی ما با دشمن جنگ شناختی است و دشمن سعی می‌کند خدمات انقلاب در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی را معکوس جلوه دهد و ذهن و باور مردم را نسبت به خدمات انقلاب خدشه دار کند.

وی افزود: اگر بخواهیم تعریفی از حاج قاسم سلیمانی داشته باشیم ایشان مرد عمل و اخلاص بودند. ثمره ۴۰ سال مجاهد و اخلاص ایشان نائل شدن به فیض شهادت بود. ان شاءلله بتوانیم راه و مکتب ایشان را ادامه بدهیم. عملکرد ایشان به حدی در همه حوزه‌ها وسیع است که برای جامعه قابلیت درس آموزی دارد و مقام معظم رهبری با عنوان یک مکتب از آن یاد کردند.

فرمانده ناحیه سپاه ساوه تصریح کرد: مردم داری حاج قاسم باید مدنظر قرار گیرد چرا که وجه تمایز ایشان مردمداری و عشق به اهل بیت علیهم السلام است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار