کد خبر: ۷۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
خرم‌آباد- رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد لرستان از ابطال ۳۴ پروانه استاندارد در این استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:حمیدرضا میربیک امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای استانداردسازی محصولات تولیدی لرستان، در ۹ ماهه سال جاری، ۳۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و شش پروانه استاندارد تشویقی در لرستان صادر شد که بیشترین پروانه‌های صادر شده مربوط به صنایع غذایی و صنایع ساختمانی و معدنی است.

وی گفت: در این مدت در ۴۵ جلسه کمیته علائم استاندارد لرستان، ۳۱۷ پرونده مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیته با تمدید ۷۲ پروانه استاندارد اجباری و ۶ پروانه استاندارد تشویقی، تعلیق ۵۸ پروانه استاندارد، ابطال ۳۴ پروانه استاندارد اجباری و ۳ پروانه استاندارد تشویقی، و نیز ۴۳ مورد رفع تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد موافقت کردند.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد لرستان افزود: کمیته علائم، کمیته‌ای است که وظیفه بررسی نهایی صلاحیت واحدهای تولیدی و خدماتی را در خصوص صدور پروانه استاندارد برای محصول خاص، و تعلیق، رفع تعلیق، ابطال و صدور مجدد آن را بر عهده دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار