کد خبر: ۷۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
دهلران-مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: اقدامات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام در بحث بیابان زدایی، جنگل کاری و توسعه نهالستان ها در استان قابل تقدیر است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام وعد مرادبیگی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های منابع طبیعی استان ایلام اظهار کرد: تلاش‌هایی که برای مبارزه با بیابان زدایی و جلوگیری از گسترش کانون‌های گرد و غبار در شهرستان‌های مهران و دهلران شده، قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: طرح‌های جنگل کاری‌های و بیابان زدایی که در مناطق مختلف استان به خصوص شهرستان دهلران و مهران صورت گرفته علاوه بر تثبیت آب‌های زیرزمینی باعث سرسبزی منطقه شده است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: امروز حراست و حفاظت از عرصه‌های ملی یکی از موضوعات بسیار مهم و با اهمیت است که خوشبختانه در استان ایلام اداره کل منابع طبیعی به خوبی به این موضوع توجه کرده است.

حجت الاسلام مرادبیگی تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست باید سر حوله همه مسئولین باشد و در این راستا نیز حوزه علمیه آمادگی خود را در بحث ترویج منابع طبیعی را دارد

وی به تفاهم نامه بین حوزه علمیه استان و اداره کل منابع طبیعی استان ایلام اشاره کرد گفت: برای ترویج و توسعه حفظ حراست و توسعه منابع طبیعی در استان آماده شده که طی روزهای آینده این تفاهم نامه امضا می‌شود

مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: آنچه که در حوزه‌های مختلف منابع طبیعی استان صورت گرفته در آینده نزدیک ایلام به یکی از مناطق توریستی و تفرجگاهی کشور تبدیل خواهد کرد و از همه مهمتر جنگل کاری‌های صورت گرفته سبب شده که مهاجر از روستاها به شهر به واسطه اقدامات ارزشمند کاهش چشمگیری داشته باشد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار