کد خبر: ۷۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
ایلام-فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مراسم استقبال از خانواده‌های شهدا شناسایی شده دهم و چهاردهم دی ماه با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

به گزارش آرانیوز:سردار جمال شاکرمی اظهار داشت: مراسم استقبال از خانواده معظم شهیدان سید ابوالفضل حسنی در روز جمعه ۱۰ دی ماه در شهرستان بدره و مراسم استقبال از شهید قاسم شاه ولدی در دانشگاه آزاد اسلامی در روز سه شنبه ۱۴ دی در شهر ایلام با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان با تاکید بر برگزاری مراسمی باشکوه و در شأن و منزلت شهدای گرانقدر، تکریم خانواده‌های معظم این عزیزان را یک تکلیف دانست.

شهید شاه ولدی اهل شهرستان شازند استان مرکزی و عضو لشکر ۲۱ حمزه سید الشهدا که در عملیات والفجر هشت در سال ۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در سال ۹۸ به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به خاک سپرده شد.

همچنین شهید سید ابوالفضل حسنی اهل استان تهران و در سال ۶۶ در عملیات مسلم ابن عقیل در محل عملیاتی نهر عنبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این شهید گرانقدر در سال ۹۷ در یادمان شهرستان بدره دفن و چندی پیش از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار