کد خبر: ۷۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
بندرعباس - نائب رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: انتصابات شهرداری بندرعباس هیچگونه استعلامی از دستگاههای نظارتی و امنیتی ندارد.

به گزارش آرانیوز:اسماعیل بواشه عصر شنبه در بیستمین جلسه شورای شهر بندرعباس که با موضوع طرح سوال از شهردار بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه انتظار داریم شهردار بندرعباس به شعارهایش در زمان انتصابش پایبند باشد و از آن مسیر دور نشود، اظهار کرد: پنج محور اساسی در شعارهای آقای نوبانی بود که هیچ‌کدام رعایت نمی‌شود و در بحث شفاف‌سازی و انتصابات نیز کاملاً خلاف وعده‌های شهردار بندرعباس در حال انجام است.

وی با اظهار اینکه انتصابات بدون استعلام از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی صورت گرفته است، اظهار داشت: یکی از معانین و مدیران شهرداری بدون استعلامات مورد نیاز منصوب شده اند. شهردار باید جواب استعلامات را به شورای شهر بندرعباس ارائه کند.

بواشه با اشاره به اینکه در این خصوص دو بار نطق انجام دادم و زمانی که جواب سوالاتم گرفته نشد مجبور به طرح سوال شدم، خاطرنشان کرد: در حضور مردم ای‌کاش اعضای کانون انتصابات شهرداری بندرعباس نیز معرفی می‌شد تا شبهه سلیقه‌ای بودن انتصابات نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: در خصوص انتصابات شهرداری بندرعباس هیچ‌گونه استعلامی صورت نگرفته و بنده به‌سلامت و صداقت آقای نوبانی رأی دادم ای‌کاش کاری نکنیم تا این دو موضوع را زیر سوال ببریم.

بواشه با بیان اینکه طرح سوال از شهردار بندرعباس حق قانونی ماست، عنوان کرد: افرادی که پشت پرده در حال مدیریت شهرداری بندرعباس هستند و از این اقدام خود دست نکشند در آینده به‌طور حتم اعلام خواهم کرد چه کسانی دخیل هستند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار