کد خبر: ۷۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
بندرعباس - عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شورای شهر به‌هیچ‌وجه دنبال جوسازی و حاشیه نبوده و نیست.

به گزارش آرانیوز:سید رضا موسوی عصر شنبه در بیستمین جلسه شورای شهر که با موضوع طرح سئوال از شهردار بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه بنده در خصوص سفر شهردار بندرعباس هیچ سؤالی نکرده و ندارم و در خصوص مأموریت‌های شهردار بندرعباس نطقی نکردم، خاطرنشان کرد: خوشحالم از همان اول انتخاب درستی انجام دادم و عدم صداقت آقای نوبانی برای بنده ثابت‌شده و بیانات امروز شهردار بندرعباس امروز جای تأسف دارد.

موسوی با اشاره به اینکه شما در حضور سایر اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کردید که اکثر نیروهای شهرداری بندرعباس دارای پرونده سیاه هستند چگونه امروز ما را زیر سؤال می‌برید، اضافه کرد: شورای شهر به‌هیچ‌وجه دنبال جوسازی و حاشیه نبوده و نیست و در این مدت هیچ‌یک از اعضای شورای شهر حرفی نزد.

وی با بیان اینکه بنده در دفتر شهردار بندرعباس برای حل معضل آتش‌نشانی بندرعباس حاضر شدم و حتی نامه هم تایپ کردم، عنوان کرد: بنده و سایر همکارانم هیچ توهینی نکردیم اما در کمال تعجب دوستان شما ما را لایق توهین دیدند و هر آنچه خواستند نثارمان کردند.

موسوی با اشاره به اینکه آقای نوبانی چه کرده‌اید که امروز از ۱۰ رأی شما ۶ رأی بازگشته‌اند، عنوان کرد: کسی که در خصوص مسائل شهری دغدغه دارد و عملکرد را نقد می‌کند، به دنبال بهتر شدن اوضاع است نه مچ‌گیری و اتهام زدن.

وی با بیان اینکه در همین زمان به شهرداران مناطق و معاون شهردار بندرعباس تماس گرفتم که مشکلات را برطرف کنند تا چهره شهرداری بندرعباس مخدوش نشود، اظهار کرد: شما خودتان در مورد یکی از انتصاباتتان اعلام کردین اشتباه کردم و شما پیشنهاد بدین که همان زمان چون امروز را می‌دیدیم از معرفی صرف‌نظر کردیم تا دستتان برای انتخاب و انتصاب باز باشد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار