کد خبر: ۷۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
زنجان _ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۶۰۰ برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش آرانیوز:سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر شنبه در ستاد بزرگداشت استانی دومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل سپاه استان، بر لزوم ضرورت فضاسازی مطلوب در سطح شهر به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ۹ دی تاکید کرد و گفت: تصاویر با کیفیت به مناسبت این دو عنوان در سطح شهر مورد تاکید قرار گیرد.

وی اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای گرامی داشت شهید سلیمانی با تمام توان پای کار بیایند.

جانشین سپاه استان زنجان از برگزاری ۶۰۰ برنامه در قالب ۷۰ عنوان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده است.

طهماسبی تاکید کرد: ارائه خدمات رایگان به مردم به نیت سردار سلیمانی، اجرای پویش گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی با یک شمع و عکس از سردار دل‌ها، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه با حضور هنرمندان، راه‌اندازی عکاسخانه عکس سلفی با سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی افزود: راه‌اندازی مطالبه حقوقی علیه ترامپ، برگزاری جشنواره فیلم غیرت، تسویه بدهی نیازمندان، آتش زدن عکس ترامپ و پرچم آمریکااز جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای سالگرد شهید سردار سلسمانی است.

جانشین سپاه استان زنجان تصریح کرد: سالروز شهادت سردار سلیمانی فرصت مناسبی برای برگزاری و تبیین ابعاد شخصیتی و اصول مکتب شهید سلیمانی است.

طهماسبی ابراز داشت: شعار مرد میدان، ما مدیون مردیم، خادمی برای مردم و هشتگ قهرمان من برای سالروز گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی پیش‌بینی شده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار