کد خبر: ۷۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه توسعه میدان نفتی چنگوله مهران در مرحله انتخاب پیمانکار است، گفت: تکمیل زیرساخت های ارتباطی شهرستان مهران در اولویت است.

به گزارش آرانیوز:حسن بهرام نیا روز شنبه در آئین معارفه فرماندار جدید مهران اظهار داشت: طرح توسعه میدان نفتی چنگوله پس از انتخاب پیمانکار و آغاز به کار خواهد کرد که به طور قطع نقش مهمی در رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه ظرفیت نفت و گاز استان یک مزیت بزرگ برای سرمایه گذاری و اشتغال است، بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده بودجه استان در بودجه ۱۴۰۱ از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است و توجه به طرح‌های توسعه و صنایع نفت و گاز در اولویت قرار دارد.

بهرام نیا گفت: تسریع در تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی مهران برای سهولت تردد زائران عتبات عالیات و توسعه صادرات به کشور عراق در دستور کار تیم جدید مدیریتی دولت در استان قرار دارد.

وی با اشاره با ظرفیت‌های بالای مهران گفت: این شهرستان با وجود ظرفیت‌های بالای نفت و گاز و مزیت صادرات، از نظر زیرساختی دارای مشکلاتی است که با اهتمام دولت سیزدهم کمبودها برطرف شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مسیر ترانزیتی ایلام در آمایش سرزمینی استان به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است، ابراز کرد: مسئولان و مدیران شهرستان مهران، علاوه بر اینکه به مردم این شهرستان خدمت می‌کنند در واقع در برگزاری کنگره بزرگ اربعین حسینی نیز خادم زائران عتبات عالیات هستند.

در پایان با تقدیر از زحمات مجید کاکی فرماندار سابق مهران، علی عباس شفیعی به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار