کد خبر: ۷۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
رشت- استاندار گیلان با اشاره به بروز حوادث طبیعی و انسانی بسیار در جاده های استان، گفت: کیفی سازی خدمات در بخش حمل و نقل عمومی ضروری است.

به گزارش آرانیوز:اسدالله عباسی پیش از ظهر چهارشنبه به مناسبت روز راهدار در حاشیه بازدید از اکیپ‌های عملیاتی زمستانه اداره‌کل راهداری گیلان با اشاره به اهمیت وجود امنیت در راه‌ها و زیرساخت‌ها، اظهار کرد: وجود این مؤلفه‌ها توسعه حمل و نقل را به دنبال دارد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به کیفی سازی خدمات در بخش حمل و نقل، افزود: حوادث طبیعی و انسانی در سطح جاده‌های استان بالا است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته به دلیل نبود آمادگی کافی در زمان بارش برف شاهد بروز مشکلات بسیاری بودیم، ادامه داد: باید نسبت به رفع مشکلات گذشته و بهبود خدمات در آینده گام‌های جدی برداشته شود.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه حمل و نقل و ایمنی راه‌ها در آمادگی قرار دارند، گفت: باید استقرار تجهیزات و نیز نیروهای امدادی در نقاط حادثه خیز استان به درستی انجام شود.

وی بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل به ویژه در حوزه جاده‌ای تاکید کرد و افزود: بهبود کیفیت سفر، وابسته به نوسازی ناوگان حمل و نقل است و بهره‌وری صنعت حمل و نقل جاده‌ای استان را به دنبال دارد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار