کد خبر: ۷۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
رباط کریم- سرپرست فرمانداری رباط کریم گفت: استقلال هر منطقه‌ای مستلزم نگاه کارشناسی است و این موضوع جزو اختیارات وزارت کشور است.

به گزارش آرانیوز:امید احمدی بعد از ظهر چهارشنبه در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران طی سخنانی گفت: شهرستان رباط کریم دارای مسائل و مشکلات عدیده ای است، ولی این معضلات با همت و کار جمعی مسئولین و مشارکت قابل حل است.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های اجرا شده بر اساس اولویت صورت نگرفته است، اذعان داشت: طی بازدید صورت گرفته مشاهده کردم، که بسیاری از پروژه‌های اجرا شده در برخی نقاط شهرستان بر اساس اولویت صورت نگرفته است و صرفاً یک هزینه برای مجموعه شهرستان به همراه داشته است.

سرپرست فرمانداری رباط کریم با تاکید بر ظرفیت‌های موجود این شهرستان نیز گفت: خوشبختانه شهرستان رباط کریم از ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی برخوردار است که می‌تواند با همراهی مسئولین و مردم این ویژگی‌ها رادر مسیر تحول و ابادانی شهرستان استفاده کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی حواشی‌های انتزاع پرند از رباط کریم نیز گفت: انتزاع و یا استقلال هر منطقه‌ای مستلزم نگاه کارشناسی است و این موضوع جزو اختیارات وزارت کشور است، چرا که مستقل شدن هر منطقه‌ای مؤلفه‌های خاص خود را دارد.

احمدی که پیش از این به عنوان سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی وزارت کشور مشغول فعالیت بوده است، بر اهمیت تشکل‌های مردمی تاکید کرد و افزود: تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای پیگیری مطالبات بحق شهرستان نقش تأثیر گذاری را داشته باشد و قطعاً ما از متقاضیان در این حوزه که بخواهند به طور رسمی فعالیت کنند حمایت می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری رباط کریم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش رسانه‌ها در بیان مشکلات کلی شهرستان نیز بیان داشت: نقش و حضور خبرنگاران در بیان مشکلات و کاستی‌ها بر کسی پوشیده نیست و ادارات تابعه شهرستان باید پاسخگوی سوالات خبرنگاران در حوزه‌های مختلف باشند.

پربازدیدها
آخرین اخبار