کد خبر: ۷۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
یزد- نماینده تفت و میبد با انتقاد از اینکه حقوق مالکانه معادن، عوارض و ... هیچکدام اجرایی نمی شود، افزود: از رئیس جمهور درخواست می کنیم این موضوع را به شکل ویژه بررسی کنند.

به گزارش آرانیوز:سیدجلیل میرمحمدی عصر جمعه در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت برگزار شد، از انجام این سفرها قدردانی کرد و اظهار داشت: صحبت‌هایی در مورد هزینه بر بودن این سفرها وجود دارد اما مشکلات بزرگی را حل کرد که قیمت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه وزرای دولت سیزدهم همه جوان و پای کار هستند، عنوان کرد: در طول تاریخ کارهای بزرگ را انسانهای بزرگ انجام داده اند، قول ساخت ۴ میلیون مسکن در کشور را داده اید که برای تحقق این امر باید به وزیر راه اعتبارات ویژه بدهید.

میرمحمدی از وزیر نیرو بخاطر اقدامات انجام شده در حوزه آب و برق نیز تجلیل کرد و گفت: انجام اقدامات در این حوزه نیازمند نگاه ویژه، اعتبار و حمایت است.

نماینده مردم تفت و میبد تاکید کرد: مباحث فرهنگی و قرآنی در مصوبات سفرها کمتر دیده شده و از رئیس جمهور درخواست می کنم با توجه به هجمه های جدی که وجود دارد، اعتبار خوبی برای این بخش در نظر بگیرید.

وی با انتقاد از اینکه حقوق مالکانه معادن، عوارض و … هیچکدام اجرایی نمی شود، افزود: از رئیس جمهور درخواست می کنیم این موضوع را به شکل ویژه بررسی کنند.

میرمحمدی با اشاره به طرح های نیمه تمام در شهرهای تفت و میبد بیان کرد: ورزشگاه کارگری میبد نیاز به ۳۰ میلیارد اعتبار دارد و اگر تکمیل شود، بخش گسترده ای از مردم این شهرستان را پوشش خواهد داد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان پروژه های نیمه تمام زیاد داریم که بخش عمده آنها در روستاهاست.

میرمحمدی همچنین خواستار صدور مجوز رادیو میبد شد و گفت: فرد خیر کار ساختمان و تجهیزات آن را انجام داده و فقط نیاز به صدور مجوز در این زمینه است.

وی در مورد اعضای هیئت علمی که در بیمارستان های دولتی هستند نیز بیان کرد: به این افراد نگاه ویژه کنید زیرا اگر اینها از بیمارستانها بیرون بروند، فقط مردم آسیب می بینند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار