کد خبر: ۷۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
زنجان- مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان گفت: دومین جشنواره مجازی «یلدای زنجان» از ۲۴ آذرماه آغاز شد و تا ۷ دی‌ماه با مشارکت و همکاری هنرمندان این استان ادامه دارد.

به گزارش آرانیوز:امیر ارجمند گفت: دومین جشنواره مجازی «یلدای زنجان» از ۲۴ آذرماه تا ۷ دی‌ماه با مشارکت و همکاری هنرمندان این استان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این جشنواره شرکت‌کنندگان اقدام به ارسال تصاویر ماندگار یلدا از سال ۱۳۵۷ لغایت ۱۴۰۰ به‌صورت عکس و فیلم به صفحه مجازی اینستاگرام اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان hzanjan_cth خواهند کرد تا از بین تصاویر ارسال‌شده، سه اثر برتر انتخاب شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با بیان اینکه به آثار برتر این جشنواره لوح سپاس و جوایز نفیسی اعطا خواهد شد، گفت: انتظار می‌رود در شرایط فعلی شیوع کرونا هم استانی‌ها از دور همی‌ها و هم‌نشینی‌ها اجتناب کرده و این مراسم را به‌صورت مجازی برگزار کنند.»

ارجمند تاکید کرد: با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی جشنواره‌ها تا بازگشت به روال و شرایط قبلی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی‌شده تا در ایام پساکرونا شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره‌ها و رویدادها باشیم.»

وی گفت: این جشنواره از تاریخ ۲۴ آذرماه تا ۷ دی‌ماه با مشارکت و همکاری هنرمندان این استان به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد که نتایج آن ۲۲ بهمن به مناسبت دهه فجر اعلام خواهد شد.

گفتنی است، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان برگزارکننده جشنواره است و ارسال‌کننده عکس را به‌عنوان صاحب اثر می‌شناسد و مجاز است تصاویر منتخب را در نشریات، سایت‌ها، فضای مجازی و غیره منتشر کنند. هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ تصویر ارسال کند و هنگام ارسال تصاویر، ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس (تلفن همراه و ثابت) از سوی شرکت‌کننده الزامی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار