کد خبر: ۷۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
پیشوا- فرماندار پیشوا با اشاره به اینکه برخورداری از بیمارستان نیاز اساسی مردم این شهرستان است گفت: رفع نیازهای اساسی پیشوا به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

به گزارش آرانیوز:، ابراهیم تاجیک نوری عصر پنجشنبه در جلسه تصمیم‌گیری در خصوص اجرای عملیات احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا که با حضور حسین نوش‌آبادی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی، دکتر زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و هیئت همراه، محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، طهماسبی دادستان، معاون عمرانی فرمانداری، رئیس راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس شبکه بهداشت و درمان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: پیشوا به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی، نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان ملی و استانی است.

تاجیک نوری با بیان اینکه مردم این منطقه پیش از انقلاب اسلامی و بعد از آن، بارها و در مقاطع مختلف دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده‌اند گفت: امروز داشتن بیمارستان و برخورداری از سرانه‌های بهداشتی مطلوب خواسته مردم این منطقه است.

فرماندار پیشوا بیان داشت: بیمارستان، یک‌حق عمومی و جز نیازهای اساسی و اولیه است ولی همین نیاز، امروز به یک مطالبه عمومی در پیشوا تبدیل شده و مردم شهرستان یک صدا این نیاز را مطالبه می‌کنند.

وی در ادامه عنوان داشت: انتظار داریم که مسئولان امر با ارتقای درمانگاه شهید مهتدی کمک کنند تا با توجه به زمان بر بودن تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی، بتوانیم خدمات اولیه بیمارستانی به مردم شهرستان ارائه دهیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار