کد خبر: ۷۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در سطح استان از امروز جمعه تا اواسط هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الله علی‌عسگریان  اظهار داشت: بارش برف و باران از شامگاه امروز جمعه مناطق غرب و جنوب استان را آغاز می‌شود و به تدریج فردا شنبه بسیاری از مناطق از جمله کلانشهر اصفهان را فرا می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه شدت بارش‌ها در مناطق غرب و جنوب است و در سایر مناطق از جمله مرکز، شمال و شرق اصفهان پراکنده پیش‌بینی می‌شود، افزود: بارندگی در شهر اصفهان نیز از اواسط فردا شنبه محتمل است که با توجه به وزش باد و بارندگی انتظار داریم از شدت آلودگی هوا کاسته شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: وزش باد در سطح استان روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه شدید خواهد بود و پس از آن دمای اصفهان افت محسوسی خواهد داشت.

علی‌عسگریان با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد ضمن اینکه گرم‌ترین نقطه استان در این مدت شهر اصفهان است.

او اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار