کد خبر: ۷۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
یزد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از برگزاری یادواره ۴۰ شهید حوزه حمل و نقل استان یزد همزمان با هفته راهداری خبر داد.

به گزارش آرانیوز:علی علیخانی، روز سه شنبه در نشستی خبری با اشاره به برگزاری دومین یادواره ۴۰ شهید حمل و نقل استان یزد به مناسبت هفته راهداری، به پیشینه نامگذاری ۲۶ آذرماه به نام روز حمل و نقل و رانندگان اشاره کرد و اظهار داشت: استان یزد ۴۰ شهید در حوزه حمل و نقل تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به اینکه نخستین یادواره شهدای حمل و نقل در سال ۹۷ برگزار شد، افزود: به دلیل شیوع کرونا، وقفه ای در برگزاری این یادواره ایجاد شد اما امسال با همکاری و مشارکت راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرودگاه، راه آهن، اتاق اصناف، استانداری و شهرداری یزد، دومین یادواره برگزار خواهد شد.

علیخانی با اشاره به اینکه کتاب نقش رانندگان در هشت سال دفاع مقدس نیز در حال تدوین است، عنوان کرد: خیابانی در یزد نیز به عنوان خیابان شهدای حمل و نقل نامگذاری خواهد شد.

دبیر اجرایی این یادواره نیز با اشاره به زمان برگزاری یادواره اظهار داشت: این یادواره روز ۲۹ آذرماه ساعت ۹ صبح در پایانه مسافربری غدیر برگزار می شود.

اعتباری عنوان کرد: راهداری یزد ۲۲ شهید، راه آهن ۱۰ شهید، راه و شهرسازی پنج شهید، فرودگاه یک شهید و شهرداری نیز دو شهید در حوزه حمل و نقل تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند که از خانواده های این شهدا تجلیل خواهد شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار