کد خبر: ۷۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
رشت- جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا رشت گفت: تاکنون بازرسان کمیته سلامت از بیش از ۱۰۰ مدرسه در شهرستان رشت بازدید کردند.

به گزارش آرانیوز:نادر خوارزمی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا رشت با اشاره به وضعیت مطلوب واکسیناسیون در این شهرستان، اظهار کرد: در اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا افرادی که واکسن نزده‌اند نمی‌توانند خدمات اجتماعی دریافت کنند.

وی به بازگشایی مدارس و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی متولیان و مسئولان امر اشاره کرد و گفت: تاکنون با حضور بازرسان کمیته سلامت از بیش از ۱۰۰ مدرسه شهرستان رشت بازدید به عمل آمده است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا رشت در ادامه با اشاره به کاهش آمارهای بستری روزانه در بیمارستان‌های این شهرستان، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در بیمارستان‌های شهرستان رشت بستری شدند.

وی با بیان اینکه از جمعیت ۸۴۵ هزار و ۳۸۲ نفری شهرستان رشت تاکنون ۸۸ درصد معادل ۷۴۳ هزار نفر دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، اضافه کرد: بیش از ۷۹ درصد معادل ۶۷۴ هزار نفر نیز هر دو دُز را دریافت کرده‌اند.

خوارزمی با اشاره به تزریق دُز سوم کرونا به ۳۷ هزار شهروند رشتی، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای تزریق واکسن به ۲۱۱ پایگاه واکسیناسیون در سطح شهرستان رشت مراجعه کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار