کد خبر: ۷۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
فومن- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به برگزاری دومین همایش مجازی شعر و نثر ادبی کوتاه «ملت امام حسین (ع)»، گفت: تاکنون ۲۰۷ اثر از ۴۰ نفر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

به گزارش آرانیوز:یوسف نیک انجام  با اشاره به در پیش بودن دومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی»، اظهار کرد: دومین فراخوان همایش مجازی شعر و نثر ادبی کوتاه با عنوان «ملت امام حسین (ع)» به همت مؤسسه فرهنگی و هنری شکوه پرواز چیکا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و بسیج هنرمندان سپاه ناحیه فومن برگزار می‌شود.

وی به استقبال خوب علاقه مندان به حوزه ادبیات اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایجاد روحیه انقلابی گری، مقاومت و بصیرت افزایی عموم مردم به ویژه نسل جوان از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه تاکنون ۲۰۷ اثر از ۴۰ نفر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به همایش دوم دی ماه تعیین شده است.

وی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه: استان گیلان، شهرستان فومن، خیابان شهید بهشتی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، یا به نشانی الکترونیکی fuman@farhangmail.ir و یا به شماره واتس آپ ۰۹۱۲۷۸۶۵۶۳۲ ارسال کنند.

نیک انجام تصریح کرد: اختتامیه همایش شعر و نثر ادبی کوتاه «ملت امام حسین (ع)» در روز شنبه ۱۱ دی ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور مسئولین استان و شهرستان، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اضافه کرد: دبیرخانه همایش آثار ارسال شده پس از موعد مقرر را مورد ارزیابی قرار نمی‌دهد و به نفرات اول تا سوم هر بخش هدایای نقدی ویژه ای تعلق خواهد گرفت.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار