کد خبر: ۷۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
دماوند- رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند از وضعیت کرونایی آبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:خیرخواه در خصوص وضعیت کرونایی دماوند اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات رنگ‌بندی جدید نرم‌افزار ماسک که برای امروز شنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ منتشر شده، شهرستان دماوند از وضعیت زرد به آبی تغییر رنگ داده است.

خیرخواه با اشاره به اینکه همچنان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار همه شهروندان قرار داشته باشد گفت: عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی در تغییر رنگ‌های کرونایی شهرها بسیار مؤثر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند با بیان اینکه استفاده از ماسک همچنان باید در دستور کار باشد افزود: با وجود تمام ناملایمات و سختی‌هایی که در این مدت بر آحاد مردم گذشت از مسائل جانی و مالی و تعطیلی اصناف تا ساخت واکسن و واکسیناسیون همگانی و ترغیب مردم به واکسیناسیون با وجود حواشی بسیار، بی شک همه مرهون همراهی مردم با مسئولان و عزم راسخ در ریشه کنی این ویروس بوده و حال که با لطف و عنایت پروردگار به وضعیت آبی رسیده‌ایم، بابت نعمت سلامتی و دوباره کنار هم بودن‌ها خداوند را شاکریم و قدردان همه همشهریان بزرگوار هستیم.

بر اساس این گزارش شهرستان فیروزکوه همچنان در وضعیت زرد قرار داد و پردیس هم از وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا به آبی تغییر رنگ داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار