کد خبر: ۷۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
معاون پارلمانی رئیس جمهور:
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه فقط با سخنرانی و خطابه نمی توان نسل جوان را جذب کرد، گفت: اگر روی ارتقاء سواد رسانه ای کار نکنیم دشمنان با مهارت، نسل جوان را از انقلاب دور می کنند و این مهم به تقسیم کار و مشارکت نیاز دارد.

دیگر تنها با سخنرانی نمی توان نسل جوانان را جذب کرد

به گزارش آرانیوز سید "محمد حسینی" عصر امروز سیزدهم آذرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمان گفت: فصل جدیدی از فعالیت های فرهنگی آغاز شده است هرچند مساله اقتصاد نیز مهم است اما به معنای نادیده گرفتن فرهنگ نیست.

وی بیان کرد: انتظار داریم جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت مستمر و منظم برگزار شود و امیدواریم کارهای فرهنگی از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کند.

حسینی انتصاب اعضای جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط مقام معظم رهبری را ضمن احترام به بزرگان، ورود نیروهای تازه نفس را آغاز تحول دانست و گفت: شورای فرهنگی عمومی فعال ترین شورای اقماری و گسترده ترین شورای کمکی شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بر لزوم فرهنگسازی مصرف بهینه انرژی تاکید کرد و افزود: رسانه ها در فرهنگسازی باید کمک کنند و اگر فرهنگ عمومی اصلاح شود خیلی از مشکلات ما حل می شود و این همه پرونده های (قضایی) زیبنده نظام اسلامی نیست و اگر می خواهیم سبک زندگی اسلامی را ترویج کنیم نیاز به کار علمی و فرهنگی و هنری دارد.

حسینی با بیان این مطلب که امام راحل فرهنگ قرآنی را زنده کردند، تصریح کرد: راه اندازی معاونت قرآنی در وزارت ارشاد برای تجوید و روخوانی قرآن نبود که هنرمندان در قالب زیبای هنر کار کنند بنابراین مدیران به غیر از دیدگاه تخصصیشان باید نگاه قرآنی و فرهنگی نیز به مسایل داشته باشند و برای همه برنامه ها پیوست فرهنگی نیز داشته باشید.

وی با بیان اینکه فقط با سخنرانی و خطابه نمی توان نسل جوان را جذب کرد، گفت: اگر روی ارتقاء سواد رسانه ای کار نکنیم دشمنان با مهارت نسل جوان را از انقلاب دور می کنند و این مهم به تقسیم کار و مشارکت نیاز دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید برآنکه کارهای فرهنگی با محوریت سازمان ارشاد و فرهنگ اسلامی انجام شود، اظهار کرد: مزیت های فرهنگی هر استان تقویت شود.

وی اظهار کرد: نقشه ملی مبارزه با فساد اداری نیز جنبه های فرهنگی دارد و شفاف سازی، مدیریت تعارض منافع، نظارت همگانی، شایسته گزینی و ... از جمله محورهای این نقشه هست.

حسینی بیان کرد: این دولت تعطیلی ندارد و وقفه ای در کار وجود ندارد و کارنامه صد روز همه وزارتخانه ها ارایه خواهد شد و کارهای خیلی خوبی در این مدت صورت گرفته است ضمن آنکه به مسایل فرهنگی نیز توجه شده است.

انتهای پیام

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار