کد خبر: ۷۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
یاسوج- نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا ومارگون درمجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی جمعه بازاریاسوج وایجاد ایمنی لازم بایددراولویت باشدتا علاوه برکسبه، مشتریان نیز با آرامش خرید کنند.

به گزارش آرانیوز:مهدی روشنفکر عصر جمعه در بازدید از جمعه بازار شهر یاسوج افزود: وضعیت معیشتی مردم و کسبه جمعه بازار از دغدغه مسئولان است و نزدیک به یکهزار خانواده در این مجموعه در حال امرار معاش هستند.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی برای این افراد باید در اولویت قرار بگیرد، گفت: در بین کسبه جمعه بازار یاسوج، زنان بی سرپرست و جوانان تحصیل کرده نیز وجود دارند که در معیشت خود دچار دغدغه هستند.

روشنفکر تصریح کرد: ایمنی وضعیت کنونی جمعه بازار نگران کننده بوده و ایمن سازی محل به عنوان یک اصل مهم، منطقی و عقلی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در شرایط اقتصادی فعلی کشور ایجاد یکهزار شغل کار دشواری است و با اینکه این بازار نسبت به روزهای ابتدایی فعالیت و زمین خاکی آن زمان تغییراتی داشته اما همچنان از نظر ایمنی دارای اشکال است و متولیان از جمله شورای شهر و شهرداری با توجه به دریافت عوارض و شناسنامه دار بودن این مکان باید نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام می‌دادند.

روشنفکر تصریح کرد: اگر افرادی متقاضی رفتن به بازار جدید هستند باید نسبت به وضعیت دیگر کسبه نیز چاره مناسب اندیشیده شود.36

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار