کد خبر: ۷۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه راحت‌تر از جذب سرمایه‌گذاری بزرگتر کردن واحدهای تولیدی موجود است، گفت: طرح توسعه واحدهای تولیدی استان باید تعریف شود.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست توسعه شهری شهر زاهدان اظهار داشت: در مورد موضوعات توسعه شهری اگر بخواهیم الگوی موفق را به هم استانی‌هایمان ارائه دهیم باید زاهدان را حداقل شهری خوب به لحاظ همه شاخص‌های شهری، توسعه اجتماعی، فرهنگی و رفاه زندگی معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ابتدا باید مرکز سیستان و بلوچستان (زاهدان) را تغییر و سامان دهیم بعد انتظار داشته باشیم بقیه استان به تبعیت از آن اتفاقاتی داشته باشند، بیان کرد: فضای سبزی که در محوطه پارک علم و فناوری زاهدان وجود دارد به عنوان الگوست.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما در هر جایی از استان باید الگوهای مناسبی که در هر حوزه دفع پسماند، معماری ساختمان، نحوه تردد ماشین‌ها و جایگاه سوخت وجود دارد ابتدا شناسایی و به سایر نقاط معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال ارائه اقدامات ملموس در سیستان و بلوچستان هستیم اظهار داشت: ما باید بتوانیم الگویی ملموس از موفقیت کارآمدی نظام را به مردم نشان و ارائه دهیم.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه ساخت مسکن ۱۲۰ رشته را همراه با خود راه‌اندازی می‌کند تصریح کرد: امروز راحت‌ترین کار برای ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان نه صنعت و نه معدن بوده بلکه بهترین کار یکی مرز و دیگری طرح جهش تولید مسکن است.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان را می‌خواهیم پروژه محور اداره کنیم تاکید کرد: هر چیزی حتی امور جزئی باید از جنس پروژه تعریف شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار