کد خبر: ۷۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه انتصاب‌ها در این استان با مشورت صورت می‌گیرد، گفت: در بحث انتصابات، تمامی نظرها را اخذ کرده و از ظرفیت نیروی‌های داخل استان استفاده می‌شود.

به گزارش آرانیوز:سید محمدرضا هاشمی ظهر پنجشنبه در دیدار با رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان سمنان به میزبانی دفتر خود در استانداری با بیان اینکه در بحث انتصابات در استان، تمامی مشورت‌ها را اخذ کرده و از پتانسیل و ظرفیت نیروی‌های داخل استان استفاده می‌کنیم، تاکید کرد: این استان دارای ظرفیت نیروی انسانی بسیاری است.

وی با بیان اینکه بحث تأمین امنیت داخلی و برگزاری امر انتخابات، دو وظیفه ذاتی وزارت کشور است، افزود: انتخابات در استان سمنان به واسطه وفاق و همدلی که در بین تمامی ارکان برگزاری انتخابات از جمله دفتر نظارت و بازرسی وجود داشته، همواره بدون حاشیه و به صورت مطلوب برگزار شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه انتخابات و برگزاری این امر، همواره باید بر مُر قانون تاکید داشته و در این مسیر گام برداشت، ابراز کرد: مؤلفه‌های امانت داری و عدم تضییع حق‌الناس در بحث برگزاری امر انتخابات، در استان به صورت جدی مورد توجه است.

هاشمی درباره داشته‌های استان در بخش نیروی انسانی، تاکید کرد: برای پیشبرد بهتر و تسریع در انجام امور، از ظرفیت نیروی‌های توانمند، انقلابی، جهادی، پای کار و فعال، صاحب فکر و دارای شناخت کامل به استان استفاده خواهیم کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار