کد خبر: ۷۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
بوشهر- شهردار بوشهر از تفاهم همکاری شهرداری و دادگستری برای کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی در بوشهر خبر داد.

به گزارش آرانیوز:حسین حیدری صبح پنجشنبه در نشست با مسئولان دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: در راستای پیشگیری از جرایم، آسیب‌های اجتماعی و ارتقا فرهنگ شهروندی تفاهم‌نامه همکاری شهرداری و دادگستری استان بوشهر امضا شد.

وی اضافه کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه فرصتی است تا با استفاده از ظرفیت دستگاه قضائی گامی ارزشمند در جهت کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی برداشت.

وی بیان کرد: در این زمینه همچنین با تشکیل کارگروهی ویژه نسبت به پیگیری برای موارد مطرح شده در تفاهم‌نامه همکاری اقدام خواهد شد.

حیدری ادامه داد: با هدف کاهش جرایم که بخش قابل توجهی از آنها در نقاط پرترافیک رخ می‌دهد برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین در راستای کاهش مراجعه حضور و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان مکانیزه کردن سیستم‌های شهرداری در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه نیز تاکنون اقدام‌های ارزشمندی شکل گرفته است.

حیدری افزود: در موضوع رعایت قانون پیش فروش ساختمان‌ها نیز ناظران شهرداری با جدیت ورود کردند تا علاوه بر پیشگیری از موارد اختلافی مانع از تضییع حق شهروندان شوند.

وی عنوان کرد: برخی از مشکلات شهرداری بندر بوشهر نیز پیرامون ساخت و سازهای شهری است که انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی در این زمینه همکاری لازم را با شهرداری بندر بوشهر داشته باشند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار