کد خبر: ۷۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
نماینده بروجرد در مجلس گفت: مجلس باید وزیری که بودجه را عادلانه و متوازن توزیع نمی‌کند، مؤاخذه کند، اما متأسفانه همه چیز به‌هم ریخته و نماینده برای حق مسلم حوزه انتخابیه‌اش باید برود دم دفتر وزیر.

مجلس باید وزیری که بودجه را عادلانه توزیع نمی‌کند مؤاخذه کند

به گزارش آرانیوز، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه 10 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ شان و جایگاه مجلس، گفت: اگر می‌خواهیم شان مجلس حفظ شود باید به دوران انتخابات باز گردیم. ما در انتخابات با وعده‌های اجرایی و با پهن کردن سفره‌های انتخاباتی با پول‌پاشی‌ها، با قول و قراردها و وام‌دار شدن، به کانون‌های ثروت و قدرت گاه یک فردی در هر مجلسی که باشد چه چپ و چه راست، چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب، اگر از این طریق وارد مجلس شد بر رفتار نمایندگی متاثر از آن اخلاق انتخاباتی خواهد شد و باید به مجلس بیاید و بدهی خود را به مجلس پرداخت کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلسی که نماینده‌اش وام‌دار این و آن باشد و نماینده به دنبال پرداخت بدهی خود است، نمی‌تواند در رأس امور باشد و نمی‌تواند عصاره فضائل ملت باشد.

وی افزود: کاندیدایی که در ایام انتخابات وعده اجرایی داد و توقعات مردم را به ناحق بالا برد، برخی از مردم خوب ما به خاطر آن توقعاتی که شخص نماینده در ایام انتخابات به ناحق به غلط ایجاد کرده، ممکن است تصور کنند نماینده باید شهردار، شورا، رئیس جمهور، استاندار و فرماندار خوب هم باشد؛ نخیر، نماینده باید نماینده مردم و در تراز انقلاب باشد.

گودرزی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی باید ریل بودجه‌ریزی را عوض کند، اینکه نماینده مجلس برود در برابر وزیر و به خاطر امکاناتی که حق حوزه انتخابیه‌اش است، کرنش کند، این قبیل اقدامات مجلس را از رأس امور پایین می‌آورد. مجلس باید وزیری که بودجه را عادلانه و متوازن توزیع نمی‌کند، مؤاخذه کند، اما متأسفانه همه چیز بهم ریخته و نماینده برای حق مسلم حوزه انتخابیه‌اش باید برود دم دفتر وزیر، این شأن نماینده را پایین می‌آورد و تضعیف‌کننده نقش نظارتی مجلس است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مشکلات کشور ما کمبود پزشک است، خدا لعنت کند کسانی را که به خاطر تعارض منافع این بلا را بر سر مردم می‌آورند. اظهر من الشمس است و بر همگان هویداست. چادرهای پیاده‌روهای بیمارستان‌ها را ببینید، بعد می‌آیند و می‌گویند ما کمبود پزشک نداریم.

وی افزود: قرار بود که برون‌سپاری در خدمات اتفاق بیفتد اما متأسفانه این مسأله به برون‌سپاری در نیروی انسانی و به بیگاری گرفتن و برده‌داری نوین تبدیل شد.

گودرزی در پایان گفت: آقای رئیس قوه قضائیه! ثبت اموال مسئولان را ادامه بده، کار متوقف شده.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها