کد خبر: ۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز مدیر نمونه کلانشهر اهواز شناخته و از سوی فرمانداری تجلیل شد.

جلیلی نیا مدیر نمونه ادارات میراث فرهنگی استان خوزستان

به گزارش خبرنگار اجتماعی آرانیوز(حوزه خوزستان)

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستانجلی اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت فرمانداری کلانشهر اهواز از بین مدیران دستگاه‌های اجرایی سه مدیر را به عنوان کارمند و مدیر نمونه معرفی کرد که غلام‌رضا جلیلی‌نیا نیز (رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز) جزو این برگزیدگان است.
افشین حیدری افزود: تلاش بی‌وقفه جلیلی‌نیا در رفع مشکلات میراث فرهنگی کلانشهر اهواز از دید مسؤولان پنهان نمانده و به این دلیل از وی به عنوان مدیر نمونه تجلیل شده است.
وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در یک سال گذشته در میراث فرهنگی اهواز تاکید کرد: در میراث فرهنگی اهواز در ایام نوروز سال گذشته برنامه‌های متعددی اجرا شد و گردشگران و مسافران نوروزی از این برنامه‌های شاد و مفرح استقبال زیادی کردند.
وی با تاکید بر مرمت‌های در دست اقدام در شهر اهواز گفت: مرمت مساجد و اماکن تاریخی در شهر اهواز تلاشی بی‌وقفه از سوی این اداره نوپا در حفظ داشته‌های هویتی و معماری این شهر تاریخی است و جلیلی‌نیا با مدیریت صحیح در این اداره توانسته از همه امکانات و فرصت‌ها برای بهبود شرایط در حوزه تحت اختیار استفاده کند.
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان افزود: بی‌شک برگزیده شدن مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز در بین سایر مدیران این کلانشهر نشان افتخاری برای خدمت‌رسانی این اداره به مردم فرهنگ دوست اهواز است. از زحمات مدیر این اداره تقدیر می‌کنم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار