کد خبر: ۷۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
گرگان- جمعی از کارکنان شرکت برق گلستان مقابل این سازمان حضور یافته و نارضایتی خود را نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اعلام کردند که مسئولان در این زمینه قول پیگیری دادند.

به گزارش آرانیوز:پیش از ظهر شنبه جمعی از کارکنان شرکت برق گلستان مقابل این شرکت در سایت استانداری جمع شده و نارضایتی خود را نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قرارداد کار موقت، اعلام کردند.

این افراد مدعی بودند، اسامی حدود ۴۰۰ نفر به تهران جهت رسمی شدن اعلام شده که در آن حق برخی از افراد ضایع شده است.

یک منبع موثق که تمایل نداشت نامش فاش شود در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: تجمع به خاطر اعلام لیست و اسامی بوده که از طرف دولت و وزارتخانه به تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و خدمات رسان ارائه و در آن بیان شده تبدیل وضعیت فقط شامل نیروهای ایثارگر است.

وی افزود: پس تکلیف کسانی که سابقه فعالیت آنها بیش از ۱۰ سال است چه می‌شود؟ به عنوان مثال بنده ۲۱ سال سابقه کار دارم اما شامل این طرح نشده‌ام.

وی بیان کرد: حتی نام راننده‌های استیجاری که خودروی آنها در اجاره اداره بوده در این لیست قرار گرفته و یا نیروهای پیمانکاری و مشاوره هم شامل این طرح شده‌اند اما این حق از نیروهای اداره و سازمان برداشته شده است.

این منبع آگاه اضافه کرد: آیا کسانی که عمر خود را در این اداره گذاشته نباید شامل این طرح می‌شدند؛ چرا دولت مرزبندی کرده و باید به وضعیت سایر افراد که چنین شرایطی دارند، رسیدگی شود.

اعتراض کارکنان برق گلستان به رونداستخدام/مسئولان قول پیگیری دادند

وی ادامه داد: ما هم با توجه به تحصیلات و سابقه چنین حقی داریم و خواستار رسیدگی به مشکل خود هستیم و تبعیض در این کار روا نیست.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ نفر در گلستان چنین وضعیتی دارند، تأکید کرد: در دادن پست و سمت هم باید فشارهای سیاسی برداشته شود.

پیگیر مشکلات کارکنان هستیم

برای اطلاع از شرایط این افراد و پیگیری مشکلات آنها با مدیرعامل شرکت توزیع برق نیروی گلستان گفتگو کردیم، علی اکبر نصیری به خبرنگار مهر گفت: این افراد برای اعتراض مقابل سازمان نیامده بودند بلکه آمده بودند با مدیرعامل خود در مورد تبدیل وضعیت صحبت کنند.

وی افزود: دولت طرحی ارائه داده که در مرحله اول ایثارگران تبدیل وضعیت می‌شوند که در گلستان این افراد حدود ۳۰۰ نفر هستند.

نصیری گفت: کارکنان دیگر نگران بودند که شرایط و وضعیت آنها چه می‌شود لذا امروز جمع شده تا دغدغه خود را اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق نیروی گلستان بیان کرد: ما پیگیر مشکلات آنها بوده و با مجمع نمایندگان هم صحبت کرده‌ایم و امیدواریم در مراحل بعدی مشکلات آنها هم برطرف شود که البته این امر به سنوات کاری آنها بستگی دارد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار