کد خبر: ۷۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
دامغان- استاندار سمنان با بیان اینکه توجه به فرهنگ بسیجی رمز موفقیت در تمام امور است، گفت: هر پیشرفتی که امروز در کشور وجود دارد مرهون فرهنگ بسیجی حاکم بر انقلاب است.

به گزارش آرانیوز:سید محمد رضا هاشمی در سخنرانی بین خطبه‌های نمازجمعه دیباج به میزبانی مصلای این شهر همزمان با ظهر آدینه با بیان اینکه توجه به فرهنگ ایثار، شهادت و بسیج، کلید و رمز موفقیت در تمامی حوزه‌ها و امور است که باید به صورت ویژه آن را مَد نظر قرار داد، تاکید کرد: باید تفکر بسیجی همانطور که در دنیا رسوخ کرده به نسل‌های آتی انقلاب هم منتقل شود.

وی افزود: اگر امروز در حوزه‌های پزشکی، هوا و فضا، زیرساخت‌ها، عمرانی و سایر موارد در کشور به موفقیت دست یافتیم و رتبه‌های شاخص را کسب کردیم، به دلیل حاکم بودن فرهنگ بسیجی در این حوزه‌ها بوده و رمز موفقیت ما گام برداشتن در این مسیر است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز باید بتوانیم با فرهنگ و منش ایثار و شهادت، همواره ادامه دهنده راه شهدا باشیم، ابراز کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، باید با فرهنگ بسیجی و ایثار و شهادت به پیش برویم و به پیروزی دست یافته و روزنه‌های امید بیشتری را مردم عزیز مشاهده خواهند کرد.

هاشمی به سفر خود به شهرستان دامغان نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای صبح امروز با برخی مدیران کل در شهر دیباج حضور یافته و بازدیدهای متعددی از موارد و مباحث مطرح شده صورت گرفت و طی نشستی در محل شهرداری، موارد بررسی و ۱۷ مصوبه در راستای رسیدگی به این موضوعات در حوزه‌های گردشگری، راه، کشاورزی و مسکن و … در نظر گرفته شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار