کد خبر: ۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۵
فرماندار دشت آزادگان با بیان این که بحث آموزش یکی از مواردی است که باید بیش از سایر مسایل به آن توجه داشت و باید تمامی زیرساخت های لازم برای بالا بردن کیفیت آن فراهم شود، گفت: دانش آموزان سرمایه های ارزشمند کشور به شمار رفته و باید برای بالا بردن سطوح علمی جامعه تمامی زیرساخت های لازم فراهم شود.

فرماندار دشت آزادگان: برای بالا بردن سطح علمی جامعه باید زیرساخت های لازم فراهم شود

جاسم مجیدی پور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان ) درحاشیه شورای اداری آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: این جلسه در ارتباط با بازگشایی مدارس و برنامه ریزی های اداره کل در این خصوص برگزار و بر تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش در شهرستان ها تاکید شد.

وی افزود: نظافت  و رفع کمبودهای مدارس یکی از اولویت های ما در بحث آموزش و پرورش است که سعی داریم در مدتی که به بازگشایی مدارس باقی مانده است این اقدامات را به بهترین شکل صورت دهیم.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: رسیدگی به مدارس ابتدایی و آماده کردن شرایط مناسب برای کلاس اولی ها نیز از دیگر برنامه های مهم ما در این شهرستان است تا بتوانیم تمامی شرایط لازم را برای آغاز یک سال تحصیلی خوب فراهم کنیم.

وی بیان کرد: باتوجه به هماهنگی های صورت گرفته با مسوولان آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان تمامی مدارسی که در سال های گذشته با کمبود امکانات مواجه بودند تجهیز شوند تا بتوانیم در بالا رفتن کیفیت مدارس این شهرستان قدم های خوبی برداریم.

مجیدی پور در ادامه بر بالا بردن سطح آموزش دراین شهرستان تاکید کرد و گفت: بحث آموزش یکی از مواردی است که باید بیش از سایر موارد به آن توجه داشت و تمامی زیرساخت های لازم را برای بالا بردن کیفیت آموزش فراهم نمود چرا که دانش آموزان سرمایه های ارزشمند کشور به شمار می روند و باید تمامی زمینه های لازم برای ارتقای تحصیلی آن ها فراهم شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار