کد خبر: ۷۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
حوزه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران در خصوص انتصاب "فاطمه حیدری" به سمت «سرپرست مدیر کل ماده صد» توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش آرانیوز، در این توضیحات که سایت شهر آن را منتشر کرده، آمده است: نظر به برخی نکات مطرح شده در خصوص انتصاب فاطمه حیدری به سمت سرپرست اداره کل ماده صد شهرداری تهران، لازم است نکات زیر را در خصوص توانایی علمی و شایستگی ایشان را به استحضار شهروندان برسانیم.

۱- مدیر کل اسبق ماده صد شهرداری تهران که از طرف وزارت کشور به شهرداری تهران مامور شده بودند، با اتمام ماموریت از سمت خود کناره گیری کرده‌اند.

۲- با استناد به ماده ۷۴ قانون برنامه پنج‌ساله سوم، شهرداری را مکلف کرده است که در راستای افزایش میزان حضور و ارتقای جایگاه زنان در مدیریت شهری و افزایش سطح و کیفیت حضور اجتماعی و مشارکت فعال زنان در شهر از طریق تبعیض مثبت توانمندسازی و فراهم کردن زمینه ارتقای نقش زنان در مدیریت شهری با اختصاص ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی به زنان شاغل در شهرداری، معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران، فاطمه حیدری با سابقه حدود 17 سال سابقه و تجربه در شهرداری تهران، به سمت سرپرست اداره کل ماده صد شهرداری تهران منصوب شدند.

۳- ایشان دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته برنامه ریزی شهری (قبل از استخدام در شهرداری تهران) و دانشجوی سال آخر دکتری در رشته شهرسازی است.

۴- سوابق مسئولیت و کارشناسی در بخشهای مختلف شهرسازی اعم از طرح تفصیلی، شورای برنامه ریزی منطقه، کارشناس مسئول حرائم حفاظتی – امنیتی، مسئول بودجه و ارزیابی عملکرد اداره کل شهرسازی و طرح های شهری وعملکرد مثبت ایشان در مسئولیهای محوله سبب شده تا شورای تحول بر اساس رزومه ایشان، شرایط احراز این سمت را برای ایشان در نظر بگیرد.

۵- بهره گیری از توان علمی و تجربی همه کارکنان شهرداری و تلاش در جهت گردش نخبگان و زمینه سازی ارتقاء افراد مستعد از برنامه های شهرداری تهران در انتصاب پست های مدیریتی بوده و نسبت ایشان با عضو شورای اسلامی شهر تهران نقشی در انتصابشان ندارد.

به گزارش شهر، با حکم حمیدرضا صارمی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران؛ فاطمه حیدری «سرپرست اداره کل امور اجرایی کمیسیون های ماده صد» شد.

فاطمه حیدری دانشجوی دکتری شهرسازی و از پرسنل رسمی و با سابقه شهرداری تهران است.

منبع: ایسنا
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار