کد خبر: ۷۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: هر کجا پولی در دسترس بود، دولت روحانی آن را پیش‌خور کرد و سال‌ها زمان می‌برد مشکلاتی که آنان ایجاد کردند، حل شود.

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در واکنش به اظهارات اخیر برخی از اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه رئیسی باید گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت را ارائه دهد، گفت: حجت الاسلام رئیسی وعده ۱۰۰ روزه نداده است و فرد دیگری بود که با این وعده رأی جمع کرد.

وی بیان کرد: آقایان در دولت سابق زیرساخت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی روابط خارجی کشور را نابود کردند و ممکن است سال‌ها زمان ببرد که این مشکلات حل شود و اقتصاد ما روی ریل اصلی خودش قرار گیرد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه با اقدامات نابجا و سوءمدیریت دولت سابق، اقتصاد کشور ویران شد و آنان خزانه را ویران کردند. حل همه این مشکلات مستلزم آن است که به دولت سیزدهم فرصت کافی داده شود.

غضنفرآبادی با بیان اینکه حل مشکلات کشور زمان‌بر است، افزود: دولت روحانی تمام وجه نقدی را که در بودجه ۱۴۰۰ وجود داشت، مورد استفاده قرار داد و به همین دلیل دولت فعلی با مشکل جدی بودجه‌ای مواجه شده است. هر کجا منابع و پولی در دسترس بود، دولت روحانی آن را پیش‌خور کرده است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی درباره مطالبه‌گری از رئیس جمهور برای ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت، گفت: ممکن است برخی از افراد واقع بینانه و از روی دلسوزی این حرف را بزنند و مطالبه کنند که رئیس جمهور باید گزارش ۱۰۰ روزه ارائه دهد، اما قطعاً کسانی هم هستند که از روی اغراض سیاسی این مسائل را مطرح می‌کنند و در گذشته هم نشان دادند که برای آنان اقتصاد و معیشت مردم مهم نیست و فقط به دنبال آن هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار