کد خبر: ۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت:عدم پرداخت مطالبات معلمان می تواند نقش موثری در انگیزه آن ها داشته باشد اما متاسفانه پرداخت معوقات آن ها در ماه های اخیر آن گونه که باید صورت نگرفت که این یک موضوع ملی است.

تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان:عدم پرداخت مطالبات معلمان در انگیزه فرهنگیان تاثیر گذار است

محمد تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان ) در حاشیه شورای اداری اموزش و پرورش با اشاره به آخرین اقدامات برای دریافت مطالبات آموزش و پرورش اظهار کرد: با پیگیری های جدی که در ماه های اخیر صورت گرفت استاندار محترم خوزستان دستور مسدود شدن حساب بیش از 80 شرکت را صادر کرد که همین امر باعث شد این شرکت ها موضوع را جدی تر بگیرند.

 

وی افزود: برخی شرکت ها در این خصوص اعلام آمادگی کردنداما پرداخت یکجای بدهی را در توان خود ندیده و خواستار قسط بندی این مبالغ شدند که ما نیز باتوجه به شرایط آن ها قبول کردیم.

 مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: عدم پرداخت مطالبات معلمان می تواند نقش موثری در انگیزه آن ها داشته باشد اما متاسفانه پرداخت معوقات آن ها در ماه های اخیر آن گونه که باید صورت نگرفت که این یک موضوع ملی است.

 

وی اظهار کرد: اکنون مشکلات عمده ای در زمینه های مختلف به خصوص بحث مالی و نیروی انسانی داریم که کمبود حدود7 هزارنفرنیروی انسانی یکی از عمده ترین مشکلات ما به شمار می رود.

 تقی زاده بیان کرد: همچنین حدود7هزار نفر متقاضی خروج از استان داریم که شرایط ما را سخت کرده است و ما تازمانی نتوانیم مشکلات را رفع کنیم نمی توانیم به نتایج ایده ال دست پیدا کنیم.

وی در خصوص استخدامی های جدید اموزش و پرورش گفت: مابیشترین سهمیه رابرای استان خوزستان گرفته ای که در این راستا حدود300استخدامی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در سال های پیش رو با پیگیری های به عمل آمده در بحث نیروهای پیش دبستانی با توجه به مصوبه مجلس آن ها به صورت حق تدریس وارد کاروان اموزش و پرورش خواهند شد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار