کد خبر: ۷۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
ایلام- جانشین فرمانده انتظامی ایلام از اجرای طرح زمستانه پلیس راه، راهور و یگان‌های خدمات‌رسان خبر داد و گفت: ۳۲ گشت پلیس راه در محورهای مواصلاتی به مردم ارائه خدمات خواهند کرد.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ حسین نجفی صبح دوشنبه در حاشیه رزمایش طرح زمستانه پلیس راه اظهار داشت: این طرح امروز با هدف ارتقای ضریب ایمنی و امنیت جاده‌ها حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان دادرسان همراه کردن دستگاه‌ها با پلیس در سراسر استان و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: در این طرح علاوه بر وظایفی که برای یگان‌های امداد رسان و خدمات رسان اندیشیده شده است، پلیس راه استان نیز با ۳۲ گشت در محورهای مواصلاتی و گردنه‌های برفگیر و محورهای کوهستانی به صورت شبانه روزی با سایر دستگاه‌ها حضور دارند و علاوه بر خدمات رسانی، با کسانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برخورد خواهد کرد.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح از یکم آذر تا بیستم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: توصیه ما به هموطنان این است که اگر قصد سفر دارند حتماً با سامانه ۱۴۱ راهداری و ۱۲۰ پلیس راهور در خصوص وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

وی افزود: هم استانی‌های عزیز اگر در زمستان مجبور به سفر شدند حتماً از ایمنی خودرو اعم از گرمایشی، برف پاکن، سیستم‌های ایمنی خودرو، جیره و سوخت کافی و همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ نجفی هدف از اجرای این طرح را کاهش تصادفات، تلفات و مدیریت ترافیک در جاده‌ها و راه‌های عنوان کرد و گفت: سلامت افراد عزیز برای ما در طول اجرای این طرح با کسانی که امنیت مردم را در جاده‌ها و راه‌ها به مخاطره بیندازند برخورد خواهد شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار