کد خبر: ۷۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
البرز - رئیس پلیس‌راه استان البرز از آغاز رزمایش طرح زمستانی انتظامی ترافیکی پلیس‌راه این استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:رضا گودرزی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه رزمایش طرح زمستانی پلیس‌راه استان البرز که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر ابلاغیه راهور ناجا رزمایش طرح انتظامی ترافیکی در سراسر کشور و به تبع در استان البرز برگزار شد و تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: سازمان دخیل در این رزمایش اعم از هلال‌احمر، اورژانس، راهداری، آتش‌نشانی و … هستند و هر کدام وظیفه خود را انجام می‌دهد.

رئیس پلیس‌راه استان البرز تصریح کرد: استان البرز به واسطه وضعیت کوهستانی که دارد، عملاً رزمایش انتظامی ترافیکی به خصوص طرح زمستانی در طول سال برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: جاده چالوس به واسطه سقوط بهمن، ریزش کوه و شرایط جوی همواره آبستن بحرانی‌هایی است که باید آمادگی خود را در این زمینه داشته باشیم.

گودرزی گفت: بر این اساس امروز تجدید بیعتی بود تا سازمان‌های خدمات‌رسان و امدادرسان کنار هم قرار گیرند و با یکدیگر هم‌قسم شوند خدمات در خور شأن و شایسته‌ای برای هم‌وطنان در جاده‌های مواصلاتی استان ارائه دهند.

وی اظهار کرد: میزان تردد خودروها در استان ۴.۵ برابر تردد کل کشور است و این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس پلیس‌راه استان البرز متذکر شد: تقریباً ۸ درصد کاهش تلفات حادثه ترافیکی در ایام سال گذشته به مدت مشابه در استان البرز داشتیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار