کد خبر: ۷۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
البرز - نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: منطقه ۶ شهرداری جزو مناطق کم برخوردار کرج محسوب می‌شود و عملکرد مدیران سابق ضعیف بوده و تصمیم نادرست در ردیف‌های بودجه‌ای گرفته شده است.

به گزارش آرانیوز:علیرضا رحیمی صبح دوشنبه در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در خصوص بودجه منطقه ۶ شهرداری خطاب به شهردار این منطقه اظهار کرد: منطقه ۶ شهرداری کرج جزو مناطق کم برخوردار کرج محسوب می‌شود و عملکرد مدیران سابق ضعیف بوده و تصمیم نادرست در ردیف‌های بودجه‌ای گرفته شده است.

وی بیان کرد: ردیف‌های بودجه منطقه ۶ روند کاهشی داشته است، در حالی که ردیف بودجه مناطق ۵ و ۷ کرج، افزایش داشته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بر این اساس منطقه ۶ و ۵ محلاتی کم برخوردار دارای بافت فرسوده‌ای هستند که نوساز اما فرسوده است و ساخت و ساز غیر مجاز حاکم شده است.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود منطقه ۶ نیازمند رسیدگی درون شهری و خدمات شهری بیشتری از سوی شهرداری است.

رحیمی گفت: به همین منظور شهرداری منطقه ۶ برای سال ۱۴۰۱ تعریف پروژه داشته و فقط منوط به جدول گذاری، لکه گیری سطح منطقه و … نباشد، زیرا عملکرد شهرداری باید پروژه محور باشد.

وی با بیان اینکه سال ۹۲ ایجاد قرائت خانه برای ۱۰ منطقه کرج پیشنهاد و مصوب شد، متذکر شد: بر این اساس در بسیاری از مناطق قرائت خانه احداث شد در حالی‌که عملکرد منطقه ۶ با وجود جانمایی زمین صفر است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار