کد خبر: ۷۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
تبریز- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس از امروز، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست، ولی اصل بر حضور آنان است.

به گزارش آرانیوز:عاشور اکرمی، روز دوشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های آذربایجان شرقی در بازگشایی حضوری مدارس بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش لحاظ می‌شود و سیاست این وزارتخانه در بازگشایی حضوری مدارس، روش تدریجی است.

وی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی حضوری مدارس، ابتدا مدیران مدارس بعد از بررسی شرایط حضوری دانش آموزان، تاریخ بازگشایی مدارس خود را به مدیرکل یا رئیس آموزش و پرورش اعلام می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: بر این اساس، مدیرکل یا رئیس آموزش و پرورش نیز بعد از بررسی درخواست و حصول اطمینان از صحت شرایط اعلام شده توسط مدیران مدارس، مجوز بازگشایی حضوری مدارس را صادر می‌کند.

اکرمی، با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اخذ تعهد از اولیا برای حضور دانش آموزان در مدارس، ادامه داد: چنین اخباری صحت نداشته و اخذ تعهد از اولیا نیز وجاهت قانونی ندارد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار