کد خبر: ۷۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا به عنوان دو کشور مستقل می‌توانند با برنامه ریزی مناسب و توسعه مناسبات همه جانبه، شرایط به وجود آمده از تحریم های آمریکا را بی اثر کنند.
دیپلماسی انرژی در قلب کشور ونزوئلا در ادامه سفر هیات گروه‌دوستی پارلمانی ایران به ونزوئلا/ساعاتی پیش در کشور ونزوئلا/دیدار ساعدی نماینده مجلس و نائب اول کمیسیون انرژی با نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس نمایندگان  ونزوئلا/ساعدی نایب اول کمیسیون انرژی  در این دیدار گفت:روابط مثبت و رویه رشد دو کشور و تصمیماتی خوبی  جهت افزایش همکاری های میان دو‌کشور (ایران و ‌ونزوئلا )اتخاد گردید
 

به گزارش آرانیوز، جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا به عنوان دو کشور مستقل می‌توانند با برنامه ریزی مناسب و توسعه مناسبات همه جانبه، شرایط به وجود آمده از تحریم های آمریکا را بی اثر کنند.


قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه و نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در دیدار با نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس نمایندگان ونزوئلا، با اشاره به روابط مثبت و روبه رشد دو کشور، گفت: در این نشست تصمیمات خوبی در جهت افزایش همکاری های میان دو کشور( ایران و ونزوئلا) اتخاذ گردید.

شایان ذکر است، اخبار این نشست علاوه بر انعکاس در خبرگزاری های کشور جمهوری اسلامی ایران بویژه خبرگزاری خانه ملت، درصدر اخبار کشور ونزوئلا قرار گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار