کد خبر: ۷۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
گروه استان‌ها - استاندار البرز با بیان اینکه اقدامات مقطعی در حوزه صنعت در این استان کارساز نیست بلکه باید برنامه محور و بر اساس خردجمعی حرکت کنیم، گفت: البرز بعد از ۱۱ سال از استان شدن از ضعف زیر ساختی رنج می برد و قرار نیست وعده‌ بی‌اساس بدهیم.
استاندار البرز: وعده‌های بی اساس نمی‌دهم

به گزارش خبرگزاریآرانیوز از کرج، مجتبی عبدالهی در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی استان البرز که عصر امروز در اتاق بازرگانی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت:  فعالان اقتصادی با تمامی مشکلات و موانع همچنان مقتدر و خودکفا به حل موضوعات خود و رونق تولید و صنعت می پردازند.

وی ادامه داد: مایه مباهات و افتخار ما است که چنین سرمایه گذاران و تولیدکنندگانی با بزرگواری و ایثار در البرز فعالیت دارند.

عبداللهی گفت: کشور ما ثروتمند و دارای ذخایری غنی و بی شمار است ولی در شرایط کنونی تحریم‌های ناجوانمردانه و تنگناهای مالی، مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی افزود: بر این باور هستم که می توانیم با همفکری، تعامل و شکیبایی، بسیاری از موانع را از سر راه برداریم.

استاندار البرز گفت: این ظرفیت بزرگ و ارزشمند از فعالان اقتصادی در البرز با اتکا به نیرو و توان خود در کشور  خوش درخشیده اند و اکنون با هم افزایی و همراهی هم می توانیم گره‌ها را باز کنیم، بیان کرد: با تمام اختیاراتم در حوزه اجرا در خدمت فعالان اقتصادی استان و رونق و توسعه تولید و صنعت البرز خواهم بود و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهم کرد.

عبداللهی با بیان اینکه قصد ندارم وعده ای بی اساس بدهم ولی هماهنگی و تعامل مجموعه مسئولان مربوطه را برای حل مشکلات جلب می‌کنم ، تصریح کرد: در نظر داریم دفتر و یا ساختمانی را راه اندازی کنیم که مجموعه مسئولان مربوطه را در یک مکان جمع کنیم تا مشکلات و موانع سرمایه گذاران را حل کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه در فضای مجازی نیز امکانی ایجاد می‌شود که فعالان اقتصادی بتوانند درخواست های خود را مطرح کرده و پاسخ بگیرند، ادامه داد: اتاق مشورت و هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان نیز تشکیل می‌شود و تمامی اعضا بعنوان مشاور استاندار خواهند بود.

عبداللهی با اشاره به اینکه البرز حدود 11 سال از استقلال و استان شدنش می گذرد ولی زیرساخت های آن همچنان با ضعف جدی مواجه است ، ادامه داد:  اطمینان دارم که بسیاری از موانع با پیگیری‌های مجدانه و مطالبه گری حل می‌شود.
استاندار البرز گفت: در بخش‌های مختلف استان باید در کنار هم باشیم و تحول ایجاد کنیم بویژه اکنون که سران 3 قوه برای حل مشکلات مردم یکصدا و متحد هستند.

وی با اشاره به اینکه باید فرآیندها باید برای فعالان اقتصادی تسهیل شود، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند تمامی امور باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشند، اقتصاد هم به فرهنگسازی نیاز دارد.

زیرساخت‌های صادراتی استان خوزستان متناسب با ظرفیت‌های موجود نیست
اردستان از زیرساخت‌های فرهنگی مناسبی برخوردار نیست
استاندار اردبیل‌: نواقص زیرساختی ناحیه‌های صنعتی استان برطرف می‌شود

عبداللهی  با بیان اینکه برای ارتقا زیرساخت‌ها در تمامی بخش‌ها بویژه خدماتی، باید چشم انداز و افق دقیق و روشنی داشته باشیم، گفت: اقدامات مقطعی کارساز نیست، بلکه باید برنامه محور و بر اساس خردجمعی حرکت کنیم.
استاندار البرز گفت: از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان دعوت می‌شود که در حوزه مدیریت شهری و ایجاد تفرجگاه  نیز در استان همراهی کنند.

انتهای پیام/ی

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار