کد خبر: ۷۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
سخنگوی شورای کلانشهر مشهد با اشاره به افزایش ارتباطات و تعاملات میان بانک شهر و مدیریت شهری این کلانشهر، گفت: اعتقاد راسخ داریم که هیچ بانکی به اندازه بانک شهر نمی تواند خود را با مدیریت شهری هماهنگ کرده و در حساس ترین لحظات در کنار آن بماند.
پرچم بانک‌شهر بر فراز خراسان رضوی بر افراشته شد./به همت بانک شهر پروژهای بزرگ عمرانی خراسان رضوی در مسیر توسعه و آبادانی قرار می‌گیرد./ بزرگترین  تفاهم نامه میان شهرداری مشهد و بانک شهر بسته شد/به گزارش روابط عمومی بانک شهر: بانک شهر حامی پروژه های شهری ‌ودر کنار آن  تولیدگان ‌،صنعتگران و فعالان بخش خصوصی
 

 به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، موسی الرضا حاجی بگلو تاکید کرد: اشراف کامل مدیران بانک به حوزه مدیریت شهری، عامل اصلی پیشرفت پروژه های بزرگ در حوزه های عمرانی، حمل و نقل و فرهنگی بوده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه بانک شهر همراه مورد اعتماد مدیریت شهری است، گفت: حضور پررنگ و نگاه تخصصی بانک به مسائل شهری، باعث رفع مشکلات و معضلات شهرها طی سال های اخیر شده است.
حاجی بگلو عنوان کرد: بخشی از مسئولیت سازمانی بانک شهرکمک و حمایت از توسعه شهرهاست؛ اما امروز شاهد هستیم که مدیران بانک فراتر از ماموریت ها و وظایف خود گام های بلندی برداشته اند و تنها به حمایت از پروژه های مدیریت شهری اکتفا نکرده و به صورت چشمگیری در کنار تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی نیز حضور پیدا کرده اند.
رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان مشهد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شهرداری مشهد و بانک شهر، ادامه داد: تسویه حساب بدهی پیمانکاران، طراحی پروژه های جدید عمرانی، تسویه بخشی از اوراق مشارکت دریافتی، ارائه تسهیلات به پرسنل شهرداری مشهد و استفاده از ظرفیت ضمانت های بانک در جهت دریافت تسهیلات از بانک های دیگر از مهم ترین بخش های این تفاهم نامه است.
حاجی بگلو در پایان، مهم ترین دغدغه شهرداری مشهد را تامین منابع مالی عنوان کرد و افزود: همه مدیران شهری به این موضوع واقف هستند که منابع مالی تا چه میزان می تواند چالش های موجود را از پیش روی بردارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار